Vorige week woensdag, 26 november, hebben we een dagdeel geen stroom gehad, dit i.v.m. geplande werkzaamheden van Stedin aan het netwerk.
Het zal u niet verbazen dat het voor ons een uitdaging was hoe hiermee om te gaan. Waar moeten wij rekening mee houden en wat voor impact heeft het op de zorg aan onze patiënten?
We hebben patiënten tevoren getracht te informeren door een bericht te plaatsen op de website en hebben informatie opgehangen in de praktijk.
Daar onze voorbereiding goed was kijken we er positief op terug. Door op eigen laptops te werken konden de spreekuren gewoon doorgaan in sfeerverlichting door zelf meegenomen lampjes.
Telefonisch bleven we bereikbaar voor calamiteiten en spoed. Een collega had zelfs haar camper mee zodat we de griepvaccinaties op de juiste temperatuur konden bewaren. En op die manier hadden we ze bij de hand op het moment dat ze gegeven moesten worden, superfijn!
Op die manier hebben we toch de patiënten kunnen helpen die ons nodig hadden.
